Jag kan inte läsa låsta artiklar eller e-tidningen
Steg 1: Kontrollera om du är inloggad
För att kunna läsa artiklar och e-tidningen måste du vara inloggad på den enhet (den telefon, dator eller surfplatta) du försöker läsa på.
Såhär kan du kontrollera att du är inloggad:
När du är inloggad ska du ha en cirkel med första bokstaven i ditt namn i i översta högra hörnet på sidan eller i appen.
Har du inte det, utan det står ”Logga in” eller ”Prenumerera” är du inte inloggad och behöver därför klicka på ”Logga in” och ange dina inloggningsuppgiter.
Är du osäker på vad du har för inloggningsuppgifter, eller om du har ett digitalt konto? Klicka här: Aktivera ett digitalt konto.
Steg 2: Kontrollera din prenumeration
- Klicka på den runda cirkeln med första bokstaven i ditt namn i övre högra hörnet och välj “Prenumerationer”.
- För att läsa artiklar och e-tidningen behöver du ha en aktiv prenumeration. Om ingen aktiv prenumeration visas, betyder det att inget abonnemang är kopplat till ditt konto.
- För att se vad som ingår i olika prenumerationer eller för att teckna en, besök arvikanyheter.se/prenumerera.
Steg 3: Kontakta kundservice
- Om du vet att du har en aktiv prenumeration men fortfarande inte kan komma åt innehållet, kan det vara så att ditt konto ännu inte är kopplat till din prenumeration.
- Använd vårt kontaktformulär till kundservice. Ange ditt personnummer eller kundnummer samt den e-postadress som är registrerad på ditt konto, så hjälper vi dig.
Kontakta kundservice